Sekcja Tłumaczeń CNJO UM dokonuje korekt prac naukowych napisanych w języku angielskim oraz tłumaczeń prac z języka polskiego na język angielski. Pracownicy Sekcji udzielają również konsultacji językowych.
Z usług Sekcji Tłumaczeń mogą korzystać etatowi pracownicy UM przygotowujący prace do publikacji w języku angielskim, a także Władze Uczelni oraz komórki organizacyjne przygotowujące na polecenie Władz korespondencję zagraniczną.
Usługi Sekcji Tłumaczeń są płatne z konta jednostki zlecającej według następujących stawek:
Tłumaczenie z j. polskiego na j. angielski |
Tłumaczenie z j. angielskiego na j. polski |
Korekta (w języku angielskim) |
Konsultacja językowa |
65 zł za stronę (1600 znaków ze spacjami) |
42 zł za stronę (1600 znaków ze spacjami) |
Bezpłatnie dla etatowych pracowników UM* |
35 zł za 60 min. |
ZASADY DOTYCZĄCE PRZESYŁANIA PRAC DO SEKCJI TŁUMACZEŃ CENTRUM NAUCZANIA JĘZYKÓW OBCYCH
Preferujemy składanie prac drogą elektroniczną. Prosimy o wypełnienie formularza wniosku do Sekcji Tłumaczeń (Część A) i wysłanie go drogą elektroniczną. Wzór formularza jest dostępny poniżej oraz w zakładce Dokumenty do Pobrania - Centrum Nauczania Języków Obcych lub w zakładce Sekcja Tłumaczeń (Struktura - Jednostki Ogólnouczelniane - CNJO - Sekcja Tłumaczeń).
W przypadku niedostarczenia zeskanowanego wniosku drogą elektroniczną, uprzejmie prosimy o dostarczenie go osobiście do Sekcji Tłumaczeń, Plac Hallera 1, III piętro, pokój 307a (godziny pracy podane poniżej) lub Sekretariatu CNJO, pokój 311 (godziny pracy 8 - 15).
Prace prosimy wysyłać na adres tlumacze@umed.lodz.pl, a nie na indywidualne adresy tłumaczy. W temacie e-maila prosimy wpisać skrócony tytuł artykułu, a nie dowolne słowa (np. prośba czy tłumaczenie). Podobnie, nazwa pliku powinno być tytułem manuskryptu (jeśli to możliwe) zamiast skróty, np. 3452ws.doc lub manuskrypt.doc.
Materiały do korekty i tłumaczenia powinny być zapisane w programie Word w formacie .doc, .docx czy .rtf; albo Powerpoint jako .ppt czy .pptx:
Nie możemy edytować dokumentów w formacie .pdf, . jpg, .gif, .png.
Prosimy nie przesyłać prac zapisanych w pakiecie Openoffice (tj. z rozszerzeniem .odt, .ods, .odp i .odf).
Duża liczba zleceń, które wpływają do naszej Sekcji w różnych odstępach czasowych sprawia, że Sekcja może mieć trudności z terminową realizacją powierzonych prac do tłumaczeń i adjustacji. W związku z powyższym prosimy autorów artykułów o przeznaczenie 2 tygodni na adjustację i 2 - 4 tygodni na tłumaczenie w zależności od stopnia trudności artykułu, jego długości i liczby oczekujących prac. W wyjątkowych wypadkach (urlop, choroba tłumaczy, lub spiętrzenie prac itp.) okres oczekiwania może być dłuższy.
Sekcja Tłumaczeń:
tel. 42 6393360
Adres poczty elektronicznej: tlumacze@umed.lodz.pl
» Formularz wniosku do sekcji tłumaczeń
DYŻURY SEKCJI od października 2015
PONIEDZIAŁEK | 8.00 - 14,15 |
WTOREK |
11,00 - 15,00 |
ŚRODA |
9.00 - 12,00 |
CZWARTEK |
8,00 - 10,00, 12,00 - 16,00 |
PIĄTEK |
9,00 - 13,00 |
Nazwisko i imię tłumacza |
Dzień i godzina dyżuru |
Mgr Edward Lowczowski |
Poniedziałek 9,00 -13,00 |
Mgr Anna Wiśniewska |
Poniedziałek 12,15 -14,15 |
Dr n. med. Elżbieta Plewińska |
Poniedziałek 11,00 -13,00 |
Mgr Dorota Wawrzyniak |
Poniedziałek 8,00 -10,00 |
Adres poczty elektronicznej: tlumacze@umed.lodz.pl