Nasz serwis korzysta z plikĂłw cookies, ktĂłrych stosowanie ma na celu uÂłatwienie nawigacji oraz dostosowanie serwisu do preferencji uÂżytkownika. MoÂżliwe jest okreÂślenie warunkĂłw przechowywania lub dostĂŞpu do plikĂłw cookies w przeglÂądarce uÂżytkownika. WiĂŞcej na ten temat dowiesz siĂŞ w dokumencie: Polityka PrywatnoÂści...
Niedokonanie zmian ustawieĂą przeglÂądarki internetowej na ustawienia blokujÂące zapisywanie plikĂłw cookies jest jednoznaczne z wyraÂżeniem zgody na ich zapisywanie.

Zamknij Polityka PrywatnoÂści
Strona archiwalna - repozytorium informacji. Aktualne informacje znajdziesz pod adresem umed.pl

Zarządzenie Nr 26/2009
z dnia 23 marca 2009 r.
Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Dotyczy: zmiany Zarządzenia w sprawie "Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi" nr 32 z dnia 27 grudnia 2005 r., z późn. zm.

Na podstawie § 52 ust. 4 pkt 3 Statutu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi z dnia 29.06.2006 r. z późn. zm., zarządzam, co następuje:

§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Administracji wprowadza się zmiany w treści § 55, który otrzymuje brzmienie:

" Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych (BOiRZP) zajmuje się:

  1. wykonywaniem postępowań przetargowych w zakresie wspólnych zamówień publicznych dla wszystkich jednostek organizacyjnych UM w Łodzi, w oparciu o składane przez nie wnioski i plany zakupów,
  2. koordynowaniem i prowadzeniem wszelkich czynności związanych z postępowaniami z zakresu zamówień publicznych, a w szczególności:
    • rejestracją wniosków i powoływaniem komisji przetargowej,
    • opracowywaniem Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wspólnie z członkami komisji przetargowej,
    • zatwierdzaniem dokumentacji postępowań przetargowych,
    • publikacją ogłoszeń,
    • sporządzaniem dokumentacji z przebiegu wdrożonych i przeprowadzonych postępowań,
    • przygotowywaniem do podpisu przez Zamawiającego i Kwesturę umów na podstawie których nastąpi realizacja zamówień,
  3. doradztwem w zakresie aktualnie obowiązujących przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych,
  4. współpracą z działami o właściwych kompetencjach i uprawnieniach - dla usankcjonowania praworządności przeprowadzonych postępowań w poszczególnych kwestiach merytorycznych:
    • kwestie prawne poddawane do weryfikacji przez Biuro Prawne Uniwersytetu Medycznego,
    • w odniesieniu do pojawiających się w zamówieniach publicznych zagadnień z zakresu gospodarki finansowej, współpracą z Kwesturą,
    • w kwestiach bezpośredniej realizacji zamówień w ramach zawartych i obowiązujących umów - współpracą z wszystkimi jednostkami zlecającymi realizację zadań w drodze postępowań przetargowych,
  5. przeprowadzaniem postępowań przetargowych w zakresie spraw związanych z tematyką "inwestycji wieloletnich", w części merytorycznie mu przypisanej,
  6. zagadnieniami realizowanymi przez Biuro przy współpracy Biura Inwestycji w związku z zadaniami z zakresu nadzoru nad prawidłowym sposobem wykonania umów zawartych w wyniku przeprowadzonych postępowań - każda jednostka we właściwym mu kompetencyjnym zakresie,
  7. realizacją zamówień i umów na dostawy,
  8. rozliczaniem i obsługą faktur na te dostawy,
  9. przygotowaniem dokumentów do odpraw celnych związanych ze złożonymi zamówieniami,
  10. dokonywaniem zakupów: pasz, drobnego sprzętu medycznego, odczynników chemicznych, izotopów, art. farmaceutycznych, spirytusu, artykułów fotograficznych, gazów technicznych, zwierząt laboratoryjnych, druków, dyplomów, kart egzaminacyjnych, legitymacji studenckich itp.
  11. a ponadto:
    • prowadzeniem magazynów odczynników chemicznych i spirytusu, pasz, odzieży ochronnej i roboczej wraz z kartoteką,
    • wypłacaniem ekwiwalentu za odzież ochronną i okulary,
    • przyjmowaniem do magazynu zużytych materiałów eksploatacyjnych (tonery) i ich odsprzedażą,
    • rozliczaniem pogotowia kasowego."

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

REKTOR
Prof. dr hab. Paweł Górski

Drukuj stronĂŞ