Nasz serwis korzysta z plikĂłw cookies, ktĂłrych stosowanie ma na celu uÂłatwienie nawigacji oraz dostosowanie serwisu do preferencji uÂżytkownika. MoÂżliwe jest okreÂślenie warunkĂłw przechowywania lub dostĂŞpu do plikĂłw cookies w przeglÂądarce uÂżytkownika. WiĂŞcej na ten temat dowiesz siĂŞ w dokumencie: Polityka PrywatnoÂści...
Niedokonanie zmian ustawieĂą przeglÂądarki internetowej na ustawienia blokujÂące zapisywanie plikĂłw cookies jest jednoznaczne z wyraÂżeniem zgody na ich zapisywanie.

Zamknij Polityka PrywatnoÂści
Strona archiwalna - repozytorium informacji. Aktualne informacje znajdziesz pod adresem umed.pl
zarządzenie_29

Zarządzenie Nr 29
Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
z dnia 10 września 2004r.

w sprawje zmian organizacyjnych w obszarze administracji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

 

§ 1

W związku z uchwałą Senatu UM z dnia 1 lipca 2004 r, o uchwaleniu Statutu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, postanawiam, że wszystkie jednostki administracyjne Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, wymienione poniżej, funkcjonujące dotychczas jako "Biura..." przyjmują w swojej nazwie tytuł: "Dział" z dalszą nazwą analogiczną do dotychczasowej.

Lp

BIURO

Stan aktualny

1.

Biuro ds. Nadzoru i Kontroli Szpitali Klinicznych

Dział ds. Nadzoru i Kontroli Szpitali Klinicznych

2.

Biuro Informacji i Promocji

Dział Informacji i Promocji

3.

Biuro ds. Integracji z Unią Europejską

Dział ds. Integracji z Unią Europejską

W/w jednostki funkcjonują z zachowaniem dotychczasowej podległości z wyjątkiem Działu ds. Integracji z Unią Europejską, który zostaje podporządkowany Prorektorowi ds. Nauki.

§ 2

Jednocześnie osoby kierujące tymi jednostkami przyjmują status kierowników działów.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z mocą obowiązywania od dnia 1 lipca 2004 r..

 

REKTOR
Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Prof. dr hab. n.med. Andrzej Lewiński

 

Drukuj stronĂŞ