Nasz serwis korzysta z plikĂłw cookies, ktĂłrych stosowanie ma na celu uÂłatwienie nawigacji oraz dostosowanie serwisu do preferencji uÂżytkownika. MoÂżliwe jest okreÂślenie warunkĂłw przechowywania lub dostĂŞpu do plikĂłw cookies w przeglÂądarce uÂżytkownika. WiĂŞcej na ten temat dowiesz siĂŞ w dokumencie: Polityka PrywatnoÂści...
Niedokonanie zmian ustawieĂą przeglÂądarki internetowej na ustawienia blokujÂące zapisywanie plikĂłw cookies jest jednoznaczne z wyraÂżeniem zgody na ich zapisywanie.

Zamknij Polityka PrywatnoÂści
Strona archiwalna - repozytorium informacji. Aktualne informacje znajdziesz pod adresem umed.pl

Zarządzenie Nr 42 / 2009
z dnia  12 maja  2009 r.
Kanclerza Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

 

w sprawie organizacji i serwisu Biura Informacji Publicznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi na podst. § 116 ust. 6 Statutu UM zarządza się co następuje:

 

§ 1

Ustala się następujący podział tematyczny serwisu i osoby / jednostki odpowiedzialne za:

I. Informacje ogólne

  1. Historia - pracownicy Biura Promocji i Wydawnictw.
  2. Dane liczbowe
    a) liczba studentów - mgr Jolanta Badziak, mgr Maria Muchowiecka,
    b) absolwentów - Biuro Karier,
    c) pracowników - mgr Agnieszka Komorowska - Michałek.

II. Władze

  1. Rektor i Prorektorzy - mgr Anna Skomorwska.
  2. Dziekani - j. w.
  3. Senat - j. w.
  4. Administracja centralna - j. w.

III. Struktura

  1. Wydziały - mgr Anna Skomorowska
  2. Administracja Uczelni - j. w.
  3. Jednostki ogólnouczelniane - j. w.

IV. Prawo

  1. Statut UM - mgr Anna Skomorowska
  2. Regulamin Organizacyjny - j. w.
  3. Uchwały Senatu - mgr Joanna Zaborowska.
  4. Zarządzenia Rektora - mgr Anna Skomorowska.

V. Zamówienia Publiczne

  1. Przetargi - Iwona Rycek.
  2. Konkursy ofert - j. w.

VI. Finanse

  1. Budzet - mgr Andrzej Piech

VII. Obsługa biuletynu

  1. Wniosek o udostępnienie informacji - pracownicy Biura Promocji i Wydawnictw.
  2. Akty prawne określające funkcjonowanie BIP - j. w.
  3. Instrukcja obsługi - j. w.
  4. Redakcja - j. w.

§ 2

Ponadto ustala się terminy przekazywania informacji do serwisu odpowiednio za okres:

I.1. Doraźnie.
I. 2. a. Na początku kazdego semestru
I. 2. b. Raz w roku do konca m-ca II.
I. 2 c. Dwa razy do roku do 10. IX. oraz do 10. II.

II. Po wyborach, z korektą na koniec roku kalendarzowego.

III. 1 i 3. - j. w.
III. 2. - Doraźnie, po kazdej zmianie.

IV - VI. Doraźnie.

§ 2

Zarządzenie wchodzi w zycie z dniem podpisania.

KANCLERZ

mgr Jan Binkowski

Drukuj stronĂŞ