Nasz serwis korzysta z plikĂłw cookies, ktĂłrych stosowanie ma na celu uÂłatwienie nawigacji oraz dostosowanie serwisu do preferencji uÂżytkownika. MoÂżliwe jest okreÂślenie warunkĂłw przechowywania lub dostĂŞpu do plikĂłw cookies w przeglÂądarce uÂżytkownika. WiĂŞcej na ten temat dowiesz siĂŞ w dokumencie: Polityka PrywatnoÂści...
Niedokonanie zmian ustawieĂą przeglÂądarki internetowej na ustawienia blokujÂące zapisywanie plikĂłw cookies jest jednoznaczne z wyraÂżeniem zgody na ich zapisywanie.

Zamknij Polityka PrywatnoÂści
Strona archiwalna - repozytorium informacji. Aktualne informacje znajdziesz pod adresem umed.pl

UNIWERSYTET MEDYCZNY
w ŁODZI

Zarządzenie Nr 53/2010
z dnia 16 lipca 2010 r.
Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Dotyczy: zmiany Zarządzenia w sprawie "Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi" nr 32 z dnia 27 grudnia 2005 r., z późn. zm. 
Na podstawie § 52 ust. 4 pkt 3 w związku z § 24 ust.15 Statutu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi z dnia 29.06.2006 r. z późn. zm., zarządzam, co następuje:

§ 1

Tworzy się :

  1. Biuro Analiz i Strategii (BAIS)

    a) w strukturze Biura tworzy się Dział Analiz (DA) oraz włącza się do struktury Biura istniejący Dział Programów Pomocowych (KDPP).
    b) Biuro Analiz i Strategii podlegać będzie Kanclerzowi.

  2. Dział Koordynacji Wspomagania Planowania Dydaktyki (CDWPD) w strukturze Centrum Informatyczno-Telekomunikacyjnego.

 

§ 2

W związku z § 1 wprowadza się następujące zmiany w  Regulaminie Organizacyjnym Administracji UM w Łodzi:

1. § 51 otrzymuje następujące brzmienie:

Biuro Analiz i Strategii (BAIS) zajmuje się:

    1. Nadzorem nad strategicznymi obszarami pozyskiwania zewnętrznych źródeł
      finansowania dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, w tym w szczególności nad Działem Programów Pomocowych,
    2. Nadzorem nad gromadzeniem, przetwarzaniem oraz prezentacją danych gromadzonych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi, w tym szczególności nad Działem Analiz,
    3. Prowadzeniem działalności analitycznej dla potrzeb wdrażania i kontroli strategii rozwoju Uniwersytetu Medycznego w Łodzi,
    4. Współpracą z Kanclerzem Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Kolegium Rektorskim, Kwesturą Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Biurem Rektora i innymi jednostkami Uniwersytetu Medycznego w Łodzi w zakresie analizy danych i planowania strategicznego,
    5. Współpracą z instytucjami zewnętrznymi w zakresie analizy danych i planowania strategicznego,
    6. Współpracą z instytucjami publicznymi, urzędami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami pozarządowymi w zakresie przygotowywania, opracowywania, konsultacji dokumentów programowych oraz ich realizacji, w odniesieniu do założeń strategii rozwoju uczelni,
    7. Wykonywanie innych działań zleconych przez Kanclerza Uniwersytetu Medycznego w Łodzi wynikających bezpośrednio z obszarów kluczowych dla wdrażania strategii rozwoju uczelni.

2. Wprowadza § 51 A, w następującym brzmieniu:

Dział Programów Pomocowych (KDPP) zajmuje się:

    1. Koordynacją przygotowań projektów finansowanych w ramach dostępnych programów pomocowych krajowych i zagranicznych lub samodzielnym przygotowywaniem takiego pakietu dokumentacji,
    2. Współpracą z innymi uczelniami publicznymi i niepublicznymi w zakresie przygotowania projektów i dokumentów aplikacyjnych, tworzenia konsorcjów projektowych, wymiany doświadczeń związanych z przygotowaniem i realizacją projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych,
    3. Reprezentowaniem władz uczelni w sprawach związanych z pozyskiwaniem, obsługą i innymi niezbędnymi czynnościami związanymi z realizacją programów pomocowych na podstawie odrębnych upoważnień,
    4. Organizowaniem szkoleń, warsztatów i innych przedsięwzięć informacyjnych dla pracowników uczelni oraz innych zainteresowanych, dotyczących możliwości finansowania projektów zgłaszanych i realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi,
    5. Ewidencją projektów zgłaszanych i realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi,
    6. Nadzorowaniem   właściwej    realizacji      obowiązków         informacyjno- promocyjnych projektów realizowanych w ramach programów pomocowych,
    7. Gromadzeniem i przetwarzaniem danych związanych planowaniem realizacją projektów realizowanych przez uczelnię oraz oceną ich zgodności z celami strategii rozwoju uczelni,
    8. Współpracą z Działem Analiz (DA) w zakresie oceny efektywności projektów zgłaszanych i realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi.

3. Wprowadza się § 51 B, w następującym brzmieniu:

Dział Analiz (DA) zajmuje się:

  1. Opracowaniem i wdrożeniem systemu analizy danych statystycznych do oceny postępu realizacji strategii rozwoju uczelni,
  2. Przygotowaniem i wdrożeniem systemu rachunkowości zarządczej,
  3. Przygotowaniem i wdrożeniem narzędzi weryfikacji i controllingu dla strategii rozwoju Uniwersytetu Medycznego w Łodzi,
  4. Współpracą z Centrum Informatyczno -Telekomunikacyjnym (KCIT) w zakresie efektywnego wdrożenia systemu informatycznego uczelni, w części związanej z analizą danych.

4.  W § 66 dodaje się kolejny punkt "13" w brzmieniu:
"13. Współpraca z Dziekanatami, koordynatorami i pracownikami naukowo-dydaktycznymi w zakresie planowania zajęć studenckich".

§ 3

Ponadto:

1. §  26 otrzymuje następujące brzmienie:

    Kanclerzowi bezpośrednio podlegają:

    1. Zastępca Kanclerza - Kwestor (KCK),
    2. Zastępca Kanclerza ds. Organizacyjno-Ekonomicznych (ZKOE)
    3. Zastępca Kanclerza ds. Inwestycyjno-Technicznych (ZKIT),
    4. Biuro Prawne Uniwersytetu Medycznego w Łodzi (BP),
    5. Centrum Informatyczno - Telekomunikacyjne (KCIT) z działami:
    6. Centralny Serwis i Magazyn IT (CSMIT),
    7. Działem Administratorów i Utrzymania Sieci (CDAU),
    8. Działem Wdrażania Usług Wysokiego Poziomu (CDWU),
    9. Dział Koordynacji Wspomagania Planowania Dydaktyki (CDWPD)
    10. Dział Spraw Osobowych (KDSO),
    11. Sekretariat Kanclerzy (KCS),
    12. Biuro Nadzoru nad Szpitalami Klinicznymi i Kontroli Wewnętrznej (BSKW),
    13. Biuro Analiz i Strategii (BAIS) z działami:
    14. Dział Programów Pomocowych (KDPP)
    15. Dział Analiz (DA)

2.   § 32 A otrzymuje następujące brzmienie:

    Zastępcy Kanclerza ds. Organizacyjno - Ekonomicznych (ZKOE) podlegają:

    1. Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych (BOiRZP),
    2. Biuro Administracyjno-Gospodarcze (KBAG),
    3. Biuro Pełnomocnika Rektora ds. Osób Niepełnosprawnych (KBON)
    4. Samodzielna Sekcja ds. Obronnych (AC),
    5. Kancelaria Główna (AK)
    6. Dział Spraw Socjalnych (KCDS),
    7. Dział Ewidencji Majątku i Inwentaryzacji (KCKE).

§ 3

W schemacie organizacyjnym wprowadza się odnośne zmiany.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 16.07.2010 r.

 

 

Z upoważnienia Rektora
 
KANCLERZ

    Dr n. med. Jacek Grabowski

Otrzymują:
- wszystkie jednostki organizacyjne. Drukuj stronĂŞ