Nasz serwis korzysta z plikĂłw cookies, ktĂłrych stosowanie ma na celu uÂłatwienie nawigacji oraz dostosowanie serwisu do preferencji uÂżytkownika. MoÂżliwe jest okreÂślenie warunkĂłw przechowywania lub dostĂŞpu do plikĂłw cookies w przeglÂądarce uÂżytkownika. WiĂŞcej na ten temat dowiesz siĂŞ w dokumencie: Polityka PrywatnoÂści...
Niedokonanie zmian ustawieĂą przeglÂądarki internetowej na ustawienia blokujÂące zapisywanie plikĂłw cookies jest jednoznaczne z wyraÂżeniem zgody na ich zapisywanie.

Zamknij Polityka PrywatnoÂści
Strona archiwalna - repozytorium informacji. Aktualne informacje znajdziesz pod adresem umed.pl

Zarządzenie Nr 54 / 2008
z dnia  3 października 2008 r.
Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Dotyczy: zmiany Zarządzenia nr 32 z dnia 27 grudnia 2005 r., z późn. zm. w sprawie "regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi."

Na podstawie  § 52 ust. 4 pkt 3 w związku z § 24 ust. 13 Statutu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi zarządzam, co następuje:

§ 1

Wprowadzam zmiany do Regulaminu Organizacyjnego Administracji - jak w załączniku do niniejszego Zarządzenia

 

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

                                                              R E K T O R
                             Prof. dr hab. Paweł Górski

 

 

 

 

Otrzymują:
- wszystkie jednostki organizacyjne

Załącznik

 

 

 

 

Załącznik do Zarządzenia nr 54/2008
z dnia 3 października 2008 r.

 

Zmiany do Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

"1. Zastępca Kanclerza ds. Zarządzania (KCZ) kieruje i nadzoruje pracę w bezpośrednio podległych mu jednostkach organizacyjnych wymienionych w § 32 niniejszego regulaminu, a w szczególności zarządza Uczelnią poprzez:

- opracowywanie projektu strategii rozwoju Uniwersytetu Medycznego w Łodzi,
- przeprowadzanie analiz ekonomicznych, technicznych i organizacyjnych dotyczących możliwości realizacji strategii rozwoju Uniwersytetu Medycznego w Łodzi,
- prawidłowe nadzorowanie nad gospodarowaniem mienia Uniwersytetu Medycznego w Łodzi,
- tworzenie planów oraz inicjowanie działań dotyczących racjonalizacji wykorzystania bazy lokalowej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi,
- tworzenie i przygotowywanie corocznych i długoterminowych planów remontów i inwestycji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi oraz nadzór nad ich wykonaniem,
- współpracę z organami i administracją Uniwersytetu Medycznego w Łodzi w zakresie obsługi administracyjnej procesu dydaktycznego i badawczego,
- ustalanie zakresów czynności kierowników podległych mu działów,

           
a ponadto

- ma prawo do uzyskiwania niezbędnych informacji i wyjaśnień, a także udostępniania odpowiednich dokumentów,
- podejmuje działania zapewniające racjonalne wykorzystanie lokali i wyposażenia Uczelni oraz sprawuje kontrolę w tym zakresie,
- zarządza nieruchomościami Uniwersytetu Medycznego w Łodzi,
- zapewnia przeglądy urządzeń, instalacji i obiektów zgodnie z obowiązującymi      w tym zakresie przepisami,
- jest odpowiedzialny za sprawy socjalne pracowników oraz sprawy ochrony zdrowia pracowników, doktorantów i studentów,
- współdziała z zastępcą kanclerza - Kwestorem w zakresie opracowywania planu rzeczowo-finansowego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi,
- realizuje inne zadania zlecone przez Rektora i Kanclerza.

         
2. Zastępca Kanclerza ds. Zarządzania musi posiadać wykształcenie wyższe w zakresie  zarządzania, umożliwiające mu realizację działań o  jakich mowa w § 31 pkt 1."

"1. Zastępca Kanclerza, który jest Kwestorem (KCK), jednocześnie pełni funkcję głównego księgowego Uniwersytetu i kieruje oraz nadzoruje pracę w bezpośrednio podległych mu jednostkach organizacyjnych wymienionych w § 30 niniejszego regulaminu, a w szczególności:

- prowadzi rachunkowość jednostki,
- wykonuje dyspozycję środkami pieniężnymi,
- dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- dokonuje wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- organizuje prawidłowy obieg dokumentów finansowo-księgowych niezbędnych do prowadzenia ewidencji księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- zajmuje się opracowaniem zasad rachunkowości i zakładowego planu kont,
- sporządza wewnętrzne i zewnętrzne sprawozdania finansowe, deklaracje podatkowe, ubezpieczeniowe oraz wpłaty na PFRON,
- zajmuje się opracowaniem planów rzeczowo-finansowych i analiz,
- sporządza roczne sprawozdania finansowe Uczelni.

2.  Zastępca Kanclerza - Kwestor musi posiadać wykształcenie wyższe ekonomiczne, umożliwiające mu realizację działań o jakich mowa w § 29 pkt 1."

Drukuj stronĂŞ