Nasz serwis korzysta z plikĂłw cookies, ktĂłrych stosowanie ma na celu uÂłatwienie nawigacji oraz dostosowanie serwisu do preferencji uÂżytkownika. MoÂżliwe jest okreÂślenie warunkĂłw przechowywania lub dostĂŞpu do plikĂłw cookies w przeglÂądarce uÂżytkownika. WiĂŞcej na ten temat dowiesz siĂŞ w dokumencie: Polityka PrywatnoÂści...
Niedokonanie zmian ustawieĂą przeglÂądarki internetowej na ustawienia blokujÂące zapisywanie plikĂłw cookies jest jednoznaczne z wyraÂżeniem zgody na ich zapisywanie.

Zamknij Polityka PrywatnoÂści
Strona archiwalna - repozytorium informacji. Aktualne informacje znajdziesz pod adresem umed.pl

Zarządzenie Nr 74/2008
Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
z dnia 28 listopada 2008 roku

Dotyczy: zmiany Zarządzenia nr 32 z dnia 27 grudnia 2005 r., z późn. zm. w sprawie "Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"

Na podstawie § 52 ust. 4 pkt 3 Statutu UM, zarządzam, co następuje:

§ 1

  1. Znosi się Wydawnictwo Uniwersytetu Medycznego (RNW).
  2. Znosi się Dział Wydawnictw i Poligrafii (RNWP).
  3. Tworzy się Biuro Promocji i Wydawnictw (RBPW).
  4. Jednostka, o której mowa w ust. 3 zostaje podporządkowana Rektorowi Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

§ 2

  1. W § 8 dopisuje się ppkt e w brzmieniu:
    " e. Biurem Promocji i Wydawnictw (RBPW)".
  2. W § 11 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
    "2. Sprawuje nadzór merytoryczny nad wydawnictwami Uniwersytetu."
  3. § 43 otrzymuje brzmienie:

    "§ 43


    Biuro Rektora (RRB) zajmuje się:
    1. prowadzeniem spraw bezpośrednio związanych z pracą Rektora oraz obsługą administracyjną Senatu i Kolegium Rektorskiego,
    2. przekazywaniem informacji o uchwałach Senatu oraz zarządzeniach i decyzjach Rektora Działowi Organizacji,
    3. przyjmowaniem skarg oraz korespondencją z nimi związaną,
    4. udziałem w opracowywaniu rocznych sprawozdań Rektora z działalności Uniwersytetu,
    5. przygotowywaniem odpowiedniej dokumentacji dotyczącej zatrudnień do funkcji kierowniczych oraz na stanowiska profesora nadzwyczajnego i zwyczajnego,
    6. organizacją egzaminów specjalizacyjnych,
    7. organizacją szkolenia podyplomowego dla obcokrajowców-stypendystów RP,
    8. przygotowaniem wymaganych materiałów do prowadzenia nadzoru nad organizacjami studenckimi oraz jednostkami ogólnouczelnianymi,
    9. współpracą z kierownikami jednostek organizacyjnych w zakresie przestrzegania ustalonych w Uczelni zasad i kompetencji dotyczących przekazywania informacji o Uniwersytecie,
    10. przygotowywaniem zlecanych przez Rektora, projektów opracowań o charakterze informacyjnym i okolicznościowym."
  • 4. § 46 otrzymuje brzmienie:

    "§ 46


    "Biuro Promocji i Wydawnictw zajmuje się:
    1. współpracą z Biurem Rektora w zakresie szeroko pojętej promocji Uczelni, a w tym
      • kreowaniem pozytywnego wizerunku Uczelni w mass mediach,
      • zbieraniem i opracowywaniem informacji o istotnych wydarzeniach i osiągnięciach Uniwersytetu, jego pracowników i studentów oraz ich upowszechnianiem w mass mediach i na stronie internetowej Uczelni,
      • zbieraniem, opracowywaniem oraz przekazywaniem odpowiedzi na pytania przedstawiane przez dziennikarzy - w zakresie dotyczącym Uczelni oraz autoryzowanych przez Rektora lub upoważnionych pracowników funkcyjnych Uniwersytetu,
      • organizowaniem konferencji prasowych na polecenie Rektora,
      • koordynowaniem działalności informacyjnej i promocyjnej w Uczelni, doskonaleniem systemu pozyskiwania i wymiany informacji między centrum a jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu oraz przygotowywaniem materiałów promocyjnych,
      • obsługą medialną przedsięwzięć o charakterze ogólnouczelnianym,
      • współpracą z jednostkami naukowo-dydaktycznymi Uczelni organizującymi imprezy naukowe (kongresy, zjazdy, konferencje i seminaria) w zakresie oprawy medialnej tych spotkań,
      • merytoryczną redakcją strony internetowej Uczelni,
      • aktualizacją danych o Uczelni w katalogach i informatorach pozauczelnianych,
      • gromadzeniem dokumentacji historiograficznej i prasowej o Uczelni,
      • wszechstronnym, kompleksowym i systemowym promowaniem Uczelni,
      • kreowaniem pozytywnego wizerunku Uniwersytetu, zwłaszcza jego prestiżu naukowego i dydaktycznego wśród krajowych i zagranicznych uczelni oraz instytucji naukowych,
      • zapewnianiem profesjonalnej - aktualnej, ścisłej i atrakcyjnie przygotowanej informacji o Uczelni, dostosowanej do oczekiwań potencjalnych grup odbiorców,
    2. opracowywaniem planów wydawniczych,
    3. organizowaniem prac i prowadzeniem sekretariatu Senackiej Komisji ds. Wydawnictw,
    4. opracowywaniem redakcyjnym, przygotowywaniem do druku, drukowaniem, powielaniem i oprawą (prace introligatorskie) wszystkich prac wydawniczych z zakresu działalności Komisji i innych prac wydawniczych zlecanych przez władze uczelni lub bezpośredniego przełożonego,
    5. zawieraniem umów autorskich,
    6. prowadzeniem kontroli materiałowej i rozliczaniem zużytych materiałów,
    7. rozliczaniem oraz wystawieniem faktur i rachunków za usługi,
    8. prowadzeniem działalności z zakresu technik audiowizualnych."
  • § 3

    W związku z wprowadzonymi zmianami dokonuje się analogicznej korekty schematu organizacyjnego, stanowiącego załącznik nr 1 do Zarządzenia Rektora UM nr 32/2005.

    § 4

    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 grudnia 2008 r.

     

    Rektor
    Prof. dr hab. Paweł Górski

    Drukuj stronĂŞ