Nasz serwis korzysta z plikĂłw cookies, ktĂłrych stosowanie ma na celu uÂłatwienie nawigacji oraz dostosowanie serwisu do preferencji uÂżytkownika. MoÂżliwe jest okreÂślenie warunkĂłw przechowywania lub dostĂŞpu do plikĂłw cookies w przeglÂądarce uÂżytkownika. WiĂŞcej na ten temat dowiesz siĂŞ w dokumencie: Polityka PrywatnoÂści...
Niedokonanie zmian ustawieĂą przeglÂądarki internetowej na ustawienia blokujÂące zapisywanie plikĂłw cookies jest jednoznaczne z wyraÂżeniem zgody na ich zapisywanie.

Zamknij Polityka PrywatnoÂści
Strona archiwalna - repozytorium informacji. Aktualne informacje znajdziesz pod adresem umed.pl

Zarządzenie Nr 77 / 2010
z dnia 21 października 2010 r.
Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

w sprawie: zmiany Zarządzenia w sprawie "Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi: nr 32 z dnia 27 grudnia 2005 r., z późn. zm.

Na podstawie § 52 ust. 4 pkt 3 i § 24 ust.15 Statutu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi z dnia 29.06.2006 r. z późn. zm., zarządzam, co następuje:

 § 1

  1. Przekształca się samodzielne stanowisko Głównego Specjalisty ds. Nieruchomości  (KGSN)  w Biuro ds. Nieruchomości (KBN).
  2. Biuro ds. Nieruchomości tworzy się w pionie Z-cy Kanclerza ds. Inwestycyjno-Technicznych. 

§ 2

W związku z § 1 wprowadza się następujące zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Administracji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi:
1. W § 32 pkt 3 otrzymuje brzmienie: " Biuro ds. Nieruchomości (KBN).:
2. W § 63 A skreśla się punkty 23 i 24.
3. W § 65 B skreśla się punkty 1, 2, 3, 4, 15, pkt 17 otrzymuje brzmienie " obsługą wszystkich jednostek organizacyjnych UM:
4.  § 67  otrzymuje brzmienie:
" Biuro ds. Nieruchomości (KBN) zajmuje się zapewnieniem właściwej bieżącej eksploatacji nieruchomości realizowanej poprzez:

  1. Nadzór i kontrolę nad stanem technicznym i eksploatacją obiektów
  2. Nadzór nad realizacją obowiązkowych przeglądów technicznych - prowadzenie książek obiektu budowlanego
  3. Przygotowywanie warunków i specyfikacji do przetargów dotyczących bieżącej eksploatacji nieruchomości
  4. Weryfikacja i rozliczanie faktur za usługi dotyczące nieruchomości
  5. Tworzenie corocznego sprawozdania z kosztów i przychodów dla obiektów
  6. Tworzenie rocznych planów prac i remontów
  7. Przygotowywanie okresowych zestawień z faktur na koniec I i III kwartału
  8. Naliczanie należnych opłat i podatków od nieruchomości
  9. Najem lub dzierżawa bazy lokalowej uczelni oraz wolnych powierzchni pod najem
  10. Regulacją stanów prawnych  nieruchomości
  11. Prowadzenie bazy danych w tym funkcjonalnych wszystkich lokalizacji i budynków
  12. Przygotowywanie propozycji strategii i jej zmian z zakresu zarządzania nieruchomościami
  13. Opracowywaniem, uaktualnianiem procedur i procesów zachodzących w komórce organizacyjnej oraz procesów, w których jednostka bierze udział w zakresie zgodnym                 z Regulaminem Organizacyjnym Administracji UM. :

§ 3

Powyższe zmiany skutkują konsekwencjami kadrowymi.

§ 4

W schemacie organizacyjnym wprowadza się odnośne zmiany.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Rektor
Prof. dr hab. med. Paweł Górski

Otrzymują:
- wszystkie jednostki organizacyjne

Drukuj stronĂŞ