Nasz serwis korzysta z plikĂłw cookies, ktĂłrych stosowanie ma na celu uÂłatwienie nawigacji oraz dostosowanie serwisu do preferencji uÂżytkownika. MoÂżliwe jest okreÂślenie warunkĂłw przechowywania lub dostĂŞpu do plikĂłw cookies w przeglÂądarce uÂżytkownika. WiĂŞcej na ten temat dowiesz siĂŞ w dokumencie: Polityka PrywatnoÂści...
Niedokonanie zmian ustawieĂą przeglÂądarki internetowej na ustawienia blokujÂące zapisywanie plikĂłw cookies jest jednoznaczne z wyraÂżeniem zgody na ich zapisywanie.

Zamknij Polityka PrywatnoÂści
Strona archiwalna - repozytorium informacji. Aktualne informacje znajdziesz pod adresem umed.pl

UNIWERSYTET MEDYCZNY                                                   
              w ŁODZI

Zarządzenie Nr 9 / 2009
z dnia 30 stycznia 2009 r.
Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Dotyczy: zmiany Zarządzenia w sprawie "Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi" nr 32 z dnia 27 grudnia 2005 r., z późn. zm.

Na podstawie § 52 ust. 4 pkt 3 w związku z § 24 ust.13 Statutu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi z dnia 29.06.2006 r. z późn. zm., zarządzam, co następuje:

§ 1

1. W strukturze administracji wprowadza się następujące zmiany:

  1. funkcję Z-cy Kanclerza ds. Zarządzania (KCZ) zmienia się na Z-cę Kanclerza ds. Inwestycyjno-Technicznych (ZKIT),
  2. Dział Nadzoru nad Szpitalami Klinicznymi i Kontroli Wewnętrznej zmienia się na Biuro  Nadzoru nad Szpitalami Klinicznymi i Kontroli Wewnętrznej (BSKW),
  3. Dział Organizacji (RUO) zmienia się na Biuro Organizacji (RUBO),
  4. Dział Administracyjno-Gospodarczy (KATAG) zmienia się na Biuro Administracyjno-Gospodarcze (KBAG),

2. W pionie Kanclerza tworzy się Dział Programów Pomocowych (KDPP),

3. W Dziale Nauki i Współpracy z Zagranicą:

  1. tworzy się Sekcję ds. Międzynarodowych Programów Badawczych (RNNpb),
  2. znosi się Sekcję ds. Programów Unijnych (RNNu),

§ 2

W związku z § 1 ust. 1 pkt 1 tj. zmianą obszaru odpowiedzialności w pionie Z-cy Kanclerza przemieszczeniu do pionu Kanclerza UM ulegają: Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, Biuro Administracyjno-Gospodarcze i Dział Spraw Socjalnych.

§ 3

W Regulaminie Organizacyjnym Administracji  wprowadza się następujące zmiany:

1. § 14 otrzymuje brzmienie:
"Prorektorowi ds. Rozwoju Uczelni (RU) podlega Biuro Organizacji (RUBO) z Archiwum (RUOA).
Prorektor ds. Rozwoju Uczelni posiada wpływ decyzyjny w stosunku do Działu Programów Pomocowych."

2. § 25 otrzymuje brzmienie:
"1. Kanclerz (RKC) kieruje administracją i gospodarką Uniwersytetu oraz podejmuje decyzje dotyczące jej mienia w zakresie zwykłego zarządu, z wyłączeniem spraw zastrzeżonych dla  organów UM w ustawie o szkolnictwie wyższym oraz Statucie Uniwersytetu.
2. W sprawach, o których mowa w ust. 1 Kanclerz reprezentuje Uczelnię na zewnątrz.
3. Kanclerz posiada uprawnienia i obowiązki wynikające z §§ 116-118 Statutu Uniwersytetu,   a w szczególności:

 

3. § 26 otrzymuje brzmienie:
" Kanclerzowi bezpośrednio podlegają:

  1. Zastępca Kanclerza - Kwestor (KCK),
  2. Zastępca Kanclerza ds. Inwestycyjno-Technicznych (ZKIT),
  3. Biuro Prawne Uniwersytetu Medycznego w Łodzi (BP),
  4. Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych (BOiRZP),
  5. Biuro Administracyjno-Gospodarcze (KBAG),
  6. Centrum Informatyczno - Telekomunikacyjne (KCIT) z działami:
    1. Działem Administratorów i Realizacji Wdrożeń (CDA),
    2. Działem Technicznym i Obsługi Inwestycji Informatyczno - Telekomunikacyjnych (CDI),
    3. Działem Helpdesk (CDH),
  7. Dział Spraw Osobowych (KDSO),
  8. Dział Spraw Socjalnych (KCDS),
  9. Dział Programów Pomocowych (KDPP),
  10. Kancelaria Główna (AK),
  11. Samodzielna Sekcja ds. Obronnych (AC),
  12. Sekretariat Kanclerzy (KCS),
  13. Biuro Nadzoru nad Szpitalami Klinicznymi i Kontroli Wewnętrznej (BSKW)."

4. § 31 otrzymuje brzmienie:
"1. Zastępca Kanclerza ds. Inwestycyjno-Technicznych (ZKIT) organizuje i nadzoruje pracę   w bezpośrednio podlegających mu jednostkach organizacyjnych wymienionych w § 32 niniejszego regulaminu, a w szczególności zarządza Uczelnią poprzez:

5. § 32 otrzymuje brzmienie:
" Zastępcy Kanclerza ds. Inwestycyjno-Technicznych podlegają:
1.  Biuro Nadzoru Technicznego (BNT) z działami i magazynami:

2.  Biuro Inwestycji (BI) z Działem Inwestycji (BDI),
3.  Dział Aparatury (KATA),
4.  Dział Techniczny (KATDT)."

6. § 56 otrzymuje brzmienie:
"Dyrektor Biura Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych musi posiadać wykształcenie wyższe techniczne i doświadczenie zawodowe umożliwiające mu wykonywaniem czynności związanych z nadzorowaniem realizacji zadań Biura."

7. § 65 B otrzymuje brzmienie:
" Biuro Administracyjno-Gospodarcze (KBAG) zajmuje się:

  1. administrowaniem nieruchomościami Uniwersytetu,
  2. podejmowaniem działań zapewniających racjonalne wykorzystanie lokali i wyposażenia Uczelni oraz sprawowaniem kontroli w tym zakresie,
  3. tworzeniem planów oraz inicjowaniem działań dotyczących racjonalizacji wykorzystania bazy lokalowej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi,
  4. przygotowywaniem umów, aneksów, porozumień dotyczących najmu i dzierżawy lokali,
  5. wystawianiem faktur VAT dla instytucji i osób fizycznych,
  6. opracowywaniem faktur otrzymywanych z zewnątrz (dot. tylko spraw, które mają potwierdzenie w umowach znajdujących się w Dziale)  tj. sprawdzanie pod względem formalnym, merytorycznym i klasyfikacji kosztów oraz przekazywaniem w/w do Kwestury,
  7. organizacją pracy pracowników fizycznych i sprzątaczek w Rektoracie UM,
  8. organizacją pracy kierowców obsługujących wszystkie  jednostki UM to jest: wystawianiem kart pracy, rozliczaniem godzin pracy kierowców, rozliczeniem zakupu części i napraw samochodów,
  9. zakupem, ewidencją i rozliczaniem biletów komunikacji miejskiej,
  10. ewidencją, analizą i rozliczaniem kosztów rozmów telefonicznych (stacjonarnych i komórkowych) wszystkich jednostek Uniwersytetu,
  11. prowadzeniem ewidencji pieczątek, tabliczek, szyldów i ich zamawianiem dla wszystkich jednostek UM, w tym:
  12. - zbieranie zapotrzebowań
    - zlecanie wykonania
    - rejestracja pieczątek nowych i likwidacja starych

  13. obsługą uroczystości akademickich: inauguracją roku akademickiego, rozdaniem dyplomów i  innych,
  14. organizowaniem przeprowadzek jednostek UM
  15. zgłaszaniem do kasacji przedmiotów z Rektoratu nie nadających się do dalszego użytkowania
  16. zakupem drobnych środków na potrzeby Uczelni
  17. przygotowywaniem materiałów przetargowych, prowadzeniem dokumentacji przetargowej dot. usług porządkowych, ochrony mienia,
  18. nadzorem nad prawidłowym wywiązywaniem się z umów firm obsługujących UM,
  19. obsługą wszystkich jednostek organizacyjnych UM, w tym zgłaszanie awarii elektrycznych, hydraulicznych, telefonicznych i innych do odpowiednich Sekcji."

8. W § 66 wprowadza się pkt 9 w brzmieniu:
" koordynowaniem działań w zakresie organizacji systemu bezpieczeństwa  teleinformatycznego,"
dotychczasowy pkt 9 otrzymuje numerację 10.

9. Ponadto w §§ 50, 52, 53 wprowadza się stosowne zmiany w nazewnictwie i kodyfikacji jednostek.

§ 4

W schemacie organizacyjnym administracji wprowadza się odnośne zmiany.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 lutego 2009 r.

 

 

REKTOR
Prof. dr hab. Paweł Górski

 

Otrzymują:
Wszystkie jednostki organizacyjne

Drukuj stronĂŞ