Nasz serwis korzysta z plikĂłw cookies, ktĂłrych stosowanie ma na celu uÂłatwienie nawigacji oraz dostosowanie serwisu do preferencji uÂżytkownika. MoÂżliwe jest okreÂślenie warunkĂłw przechowywania lub dostĂŞpu do plikĂłw cookies w przeglÂądarce uÂżytkownika. WiĂŞcej na ten temat dowiesz siĂŞ w dokumencie: Polityka PrywatnoÂści...
Niedokonanie zmian ustawieĂą przeglÂądarki internetowej na ustawienia blokujÂące zapisywanie plikĂłw cookies jest jednoznaczne z wyraÂżeniem zgody na ich zapisywanie.

Zamknij Polityka PrywatnoÂści
Strona archiwalna - repozytorium informacji. Aktualne informacje znajdziesz pod adresem umed.pl
zarządzenie_12_06

Zarządzenie Nr 12 / 2006
Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
z dnia 28 lutego 2006r.

Dotyczy: zmiany Zarządzenia w sprawie "Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi" nr 32 z dnia 27 grudnia 2005 r., z późn. zm.

Na podstawie § 49 ust. 4 pkt 3 Statutu UM Rektor UM zarządza, co następuje:

 

§ 1

1. § 63 otrzymuje brzmienie

"Dział Administracyjno-Gospodarczy (KATAG) zajmuje się:

  1. administrowaniem nieruchomościami Uniwersytetu,
  2. przygotowywaniem umów, aneksów, porozumień dotyczących najmu i dzierżawy lokali,
  3. wystawianiem faktur VAT dla instytucji i osób fizycznych,
  4. opracowywaniem faktur otrzymywanych z zewnątrz (dot. tylko spraw, które mają potwierdzenie w umowach znajdujących się w Dziale) tj. sprawdzanie pod względem formalnym, merytorycznym i klasyfikacji kosztów oraz przekazywaniem w/w do Kwestury,
  5. organizacją pracy pracowników fizycznych i sprzątaczek w Rektoracie UM,
  6. organizacją pracy kierowców obsługujących wszystkie jednostki UM to jest: wystawianiem kart pracy, rozliczaniem godzin pracy kierowców, rozliczeniem zakupu części i napraw samochodów,
  7. zakupem, ewidencją i rozliczaniem biletów komunikacji miejskiej,
  8. ewidencją, analizą i rozliczaniem kosztów rozmów telefonicznych (stacjonarnych i komórkowych) wszystkich jednostek Uniwersytetu,
  9. prowadzeniem ewidencji pieczątek, tabliczek, szyldów i ich zamawianiem dla wszystkich jednostek UM, w tym:
    • zbieranie zapotrzebowań
    • zlecanie wykonania
    • rejestracja pieczątek nowych i likwidacja starych
  10. obsługą uroczystości akademickich: inauguracją roku akademickiego, rozdaniem dyplomów i innych,
  11. organizowaniem przeprowadzek jednostek UM
  12. zgłaszaniem do kasacji przedmiotów z Rektoratu nie nadających się do dalszego użytkowania
  13. zakupem drobnych środków na potrzeby Uczelni
  14. przygotowywaniem materiałów przetargowych, prowadzeniem dokumentacji przetargowej dot. usług porządkowych, ochrony mienia,
  15. nadzorem nad prawidłowym wywiązywaniem się z umów firm obsługujących UM,
  16. obsługą wszystkich jednostek organizacyjnych UM, w tym zgłaszanie awarii elektrycznych, hydraulicznych, telefonicznych i innych do odpowiednich Sekcji."

 

2. § 64 otrzymuje brzmienie:

"Dział Techniczny (KATDT) zajmuje się:

  1. prowadzeniem pełnej dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej aparatury i sprzętu technicznego,
  2. konserwacją, naprawami i remontami aparatury i sprzętu w oparciu o harmonogramy prac i prowadzony zespół naprawczo-remontowy,
  3. prowadzeniem zespołu do napraw stolarskich oraz ślusarsko-spawalniczych,
  4. prowadzeniem zespołu elektryczno-instalacyjnego wykonującego konserwacje i naprawy instalacji elektrycznych, podstacji i stacji transformatorowych niskiego i wysokiego napięcia, agregatów prądotwórczych, systemów oświetlenia awaryjnego i UPS,
  5. pomiarami parametrów instalacji elektrycznych, sporządzaniem protokółów i wpisów do książek obiektów,
  6. realizacją zleceń o charakterze awaryjnym, w tym awarii elektrycznych i hydraulicznych,
  7. zlecaniem i nadzorem nad realizacją napraw wynikających z zakresu gwarancji sprzętu elektromedycznego, elektromechanicznego, stolarskiego, optycznego, itp.,
  8. prowadzeniem zespołów do bieżących napraw instalacji sanitarnych, c.o., gazowych, pomiarów parametrów instalacji z wykonania protokółów i wpisów do książek obiektowych,
  9. wykonywaniem ekspertyz aparatury i sprzętu technicznego,
  10. prowadzeniem magazynu części różnych i aparatury,
  11. zamawianiem i rozliczaniem materiałów na potrzeby działań usługowych, konserwacyjnych i usuwania awarii,
  12. rozliczaniem pracowników Działu z zakresu robót,
  13. prowadzeniem logistyki na potrzeby własne i obsługa logistyczna Działu Inwestycji i Nadzoru,
  14. administrowaniem obiektu C-7."

 

3. § 65 otrzymuje brzmienie:

"Dział Inwestycji i Nadzoru (KATI) zajmuje się:

  1. prowadzeniem inwestycji i nadzoru inwestycyjnego w zakresie prac budowlanych, energetycznych i sanitarnych,
  2. planowaniem i opracowywaniem rocznych planów remontów i inwestycji,
  3. planowaniem przeglądów i konserwacji budynków i urządzeń technicznych, węzłów cieplnych, hydroforni, stacji transformatorowych, itp. urządzeń,
  4. prowadzeniem książek obiektów,
  5. nadzorem technicznym nad obiektami,
  6. dokonywaniem odbioru robót i usuniętych usterek,
  7. wykonywaniem kosztorysów wstępnych i powykonawczych na potrzeby prac remontowych w Uniwersytecie Medycznym,
  8. prowadzeniem zespołu wykonawczego robót budowlanych,
  9. współpracą z wykonawcą w zakresie robót gwarancyjnych i występowaniem o egzekucję roszczeń gwarancyjnych,
  10. oceną wykonanych prac budowlanych, energetycznych i sanitarnych,
  11. wystąpieniami o przerwanie robót lub odstąpienia od umowy,
  12. gospodarką energetyczną i elektroenergetyczną Uczelni.
  13. zamawianiem i rozliczaniem materiałów do prowadzonych robót,
  14. rozliczaniem zatrudnionych w Dziale pracowników z zakresu prac."

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 marca 2006 r.

 

REKTOR
Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Prof. dr hab. n.med. Andrzej Lewiński

 

Drukuj stronĂŞ