zarządzenie_12_06
Zarządzenie Nr 12 / 2006
Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
z dnia 28 lutego 2006r.
Dotyczy: zmiany Zarządzenia w sprawie "Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi" nr 32 z dnia 27 grudnia 2005 r., z późn. zm.
Na podstawie § 49 ust. 4 pkt 3 Statutu UM Rektor UM zarządza, co następuje:
§ 1
1. § 63 otrzymuje brzmienie
"Dział Administracyjno-Gospodarczy (KATAG) zajmuje się:
- administrowaniem nieruchomościami Uniwersytetu,
- przygotowywaniem umów, aneksów, porozumień dotyczących najmu i dzierżawy lokali,
- wystawianiem faktur VAT dla instytucji i osób fizycznych,
- opracowywaniem faktur otrzymywanych z zewnątrz (dot. tylko spraw, które mają potwierdzenie w umowach znajdujących się w Dziale) tj. sprawdzanie pod względem formalnym, merytorycznym i klasyfikacji kosztów oraz przekazywaniem w/w do Kwestury,
- organizacją pracy pracowników fizycznych i sprzątaczek w Rektoracie UM,
- organizacją pracy kierowców obsługujących wszystkie jednostki UM to jest: wystawianiem kart pracy, rozliczaniem godzin pracy kierowców, rozliczeniem zakupu części i napraw samochodów,
- zakupem, ewidencją i rozliczaniem biletów komunikacji miejskiej,
- ewidencją, analizą i rozliczaniem kosztów rozmów telefonicznych (stacjonarnych i komórkowych) wszystkich jednostek Uniwersytetu,
- prowadzeniem ewidencji pieczątek, tabliczek, szyldów i ich zamawianiem dla wszystkich jednostek UM, w tym:
- zbieranie zapotrzebowań
- zlecanie wykonania
- rejestracja pieczątek nowych i likwidacja starych
- obsługą uroczystości akademickich: inauguracją roku akademickiego, rozdaniem dyplomów i innych,
- organizowaniem przeprowadzek jednostek UM
- zgłaszaniem do kasacji przedmiotów z Rektoratu nie nadających się do dalszego użytkowania
- zakupem drobnych środków na potrzeby Uczelni
- przygotowywaniem materiałów przetargowych, prowadzeniem dokumentacji przetargowej dot. usług porządkowych, ochrony mienia,
- nadzorem nad prawidłowym wywiązywaniem się z umów firm obsługujących UM,
- obsługą wszystkich jednostek organizacyjnych UM, w tym zgłaszanie awarii elektrycznych, hydraulicznych, telefonicznych i innych do odpowiednich Sekcji."
2. § 64 otrzymuje brzmienie:
"Dział Techniczny (KATDT) zajmuje się:
- prowadzeniem pełnej dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej aparatury i sprzętu technicznego,
- konserwacją, naprawami i remontami aparatury i sprzętu w oparciu o harmonogramy prac i prowadzony zespół naprawczo-remontowy,
- prowadzeniem zespołu do napraw stolarskich oraz ślusarsko-spawalniczych,
- prowadzeniem zespołu elektryczno-instalacyjnego wykonującego konserwacje i naprawy instalacji elektrycznych, podstacji i stacji transformatorowych niskiego i wysokiego napięcia, agregatów prądotwórczych, systemów oświetlenia awaryjnego i UPS,
- pomiarami parametrów instalacji elektrycznych, sporządzaniem protokółów i wpisów do książek obiektów,
- realizacją zleceń o charakterze awaryjnym, w tym awarii elektrycznych i hydraulicznych,
- zlecaniem i nadzorem nad realizacją napraw wynikających z zakresu gwarancji sprzętu elektromedycznego, elektromechanicznego, stolarskiego, optycznego, itp.,
- prowadzeniem zespołów do bieżących napraw instalacji sanitarnych, c.o., gazowych, pomiarów parametrów instalacji z wykonania protokółów i wpisów do książek obiektowych,
- wykonywaniem ekspertyz aparatury i sprzętu technicznego,
- prowadzeniem magazynu części różnych i aparatury,
- zamawianiem i rozliczaniem materiałów na potrzeby działań usługowych, konserwacyjnych i usuwania awarii,
- rozliczaniem pracowników Działu z zakresu robót,
- prowadzeniem logistyki na potrzeby własne i obsługa logistyczna Działu Inwestycji i Nadzoru,
- administrowaniem obiektu C-7."
3. § 65 otrzymuje brzmienie:
"Dział Inwestycji i Nadzoru (KATI) zajmuje się:
- prowadzeniem inwestycji i nadzoru inwestycyjnego w zakresie prac budowlanych, energetycznych i sanitarnych,
- planowaniem i opracowywaniem rocznych planów remontów i inwestycji,
- planowaniem przeglądów i konserwacji budynków i urządzeń technicznych, węzłów cieplnych, hydroforni, stacji transformatorowych, itp. urządzeń,
- prowadzeniem książek obiektów,
- nadzorem technicznym nad obiektami,
- dokonywaniem odbioru robót i usuniętych usterek,
- wykonywaniem kosztorysów wstępnych i powykonawczych na potrzeby prac remontowych w Uniwersytecie Medycznym,
- prowadzeniem zespołu wykonawczego robót budowlanych,
- współpracą z wykonawcą w zakresie robót gwarancyjnych i występowaniem o egzekucję roszczeń gwarancyjnych,
- oceną wykonanych prac budowlanych, energetycznych i sanitarnych,
- wystąpieniami o przerwanie robót lub odstąpienia od umowy,
- gospodarką energetyczną i elektroenergetyczną Uczelni.
- zamawianiem i rozliczaniem materiałów do prowadzonych robót,
- rozliczaniem zatrudnionych w Dziale pracowników z zakresu prac."
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 marca 2006 r.
REKTOR
Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Prof. dr hab. n.med. Andrzej Lewiński