Nasz serwis korzysta z plikĂłw cookies, ktĂłrych stosowanie ma na celu uÂłatwienie nawigacji oraz dostosowanie serwisu do preferencji uÂżytkownika. MoÂżliwe jest okreÂślenie warunkĂłw przechowywania lub dostĂŞpu do plikĂłw cookies w przeglÂądarce uÂżytkownika. WiĂŞcej na ten temat dowiesz siĂŞ w dokumencie: Polityka PrywatnoÂści...
Niedokonanie zmian ustawieĂą przeglÂądarki internetowej na ustawienia blokujÂące zapisywanie plikĂłw cookies jest jednoznaczne z wyraÂżeniem zgody na ich zapisywanie.

Zamknij Polityka PrywatnoÂści
Strona archiwalna - repozytorium informacji. Aktualne informacje znajdziesz pod adresem umed.pl

Zarządzenie Nr 13/2009
z dnia 16 lutego 2009 r.
Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Dotyczy: zmiany Zarządzenia w sprawie "Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi" nr 32 z dnia 27 grudnia 2005 r., z późn. zm.

Na podstawie § 52 ust. 4 pkt 3 Statutu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi z dnia 29.06.2006 r. z późn. zm., zarządzam, co następuje:

§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Administracji wprowadza się zmiany w treści § 38, który otrzymuje brzmienie:

  1. realizacją polityki kadrowej nakreślonej przez Senat i Rektora;
  2. inicjowaniem działań służących poprawie funkcjonowania Uczelni w zakresie spraw kadrowych;
  3. współpracą z organami administracji resortowej w zakresie realizacji zadań kadrowych;
  4. przygotowywaniem do decyzji Rektora lub Kanclerza dokumentów związanych z nawiązywaniem, zmianą lub ustaniem stosunku pracy z pracownikami oraz powołaniami i odwołaniami dot. sprawowania funkcji kierowniczych w Uczelni;
  5. prowadzeniem akt osobowych oraz innej dokumentacji pracowniczej - zgodnie z przepisami wykonawczymi do kodeksu pracy;
  6. przygotowywaniem dokumentacji, dotyczącej działalności, będącej przedmiotem prawa autorskiego prowadzonej w ramach stosunku pracy;
  7. opracowywaniem dokumentacji, dotyczącej przeglądów kadrowych w grupie nauczycieli akademickich oraz realizacją decyzji Władz Uczelni po przeprowadzonych przeglądach kadrowych;
  8. opracowywaniem wykazów uprawnionych do dodatkowego wynagrodzenia rocznego dla pracowników jednostek sfery budżetowej, tj. tzw. "13 pensji";
  9. opracowywaniem dokumentacji związanej z weryfikacją kapitału początkowego
  10. prowadzeniem spraw związanych z zarejestrowaniem, aktualizacją i wyrejestrowywaniem zgłoszeń do ZUS pracowników i członków ich rodzin, w ramach programu elektronicznego "PŁATNIK-ZUS";
  11. zawieraniem umów cywilno-prawnych dla pracowników, biorących udział w kształceniu organizowanym w ramach kursów i szkoleń (poza pracami badawczymi i związanymi z dydaktyką) oraz w ramach realizacji grantów finansowanych ze środków Unii Europejskiej;
  12. prowadzeniem sprawozdań statystycznych i wykazów z zakresu spraw kadrowych dla potrzeb wewnętrznych i zewnętrznych;
  13. ewidencjonowaniem czasu pracy pracowników;
  14. prowadzeniem ewidencji wydawanych legitymacji ubezpieczeniowych dla pracowników i członków ich rodzin;
  15. prowadzeniem ewidencji i rozliczeń finansowych wydawanych legitymacji służbowych, dla nauczycieli akademickich;
  16. obsługą administracyjną postępowań dyscyplinarnych toczących się przeciwko nauczycielom akademickim;
  17. opracowywaniem dokumentacji dotyczącej odznaczeń;
  18. opracowywaniem dokumentacji dotyczącej spraw emerytalnych i rentowych
  19. komputerowym przetwarzaniem danych dotyczących pracowników przy dochowaniu warunków określonych w przepisach o ochronie danych osobowych i ochrony informacji niejawnych;
  20. przygotowywaniem limitów oraz rozliczaniem premii przyznawanej pracownikom niebędącymi nauczycielami akademickimi na podstawie wniosków kierowników, zgodnie z przepisami obowiązującymi w Uczelni;
  21. przygotowywaniem dokumentacji i sprawowaniem kontroli formalnej nad ustalaniem uprawnień do nagród przyznawanych pracownikom niebędącymi nauczycielami akademickimi;
  22. wykonywaniem innych poleceń zleconych przez Rektora lub Kanclerza."

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

REKTOR
Prof. dr hab. Paweł Górski

Drukuj stronĂŞ