Zarządzenie Nr 13/2009
z dnia 16 lutego 2009 r.
Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dotyczy: zmiany Zarządzenia w sprawie "Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi" nr 32 z dnia 27 grudnia 2005 r., z późn. zm.
Na podstawie § 52 ust. 4 pkt 3 Statutu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi z dnia 29.06.2006 r. z późn. zm., zarządzam, co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Administracji wprowadza się zmiany w treści § 38, który otrzymuje brzmienie:
- realizacją polityki kadrowej nakreślonej przez Senat i Rektora;
- inicjowaniem działań służących poprawie funkcjonowania Uczelni w zakresie spraw kadrowych;
- współpracą z organami administracji resortowej w zakresie realizacji zadań kadrowych;
- przygotowywaniem do decyzji Rektora lub Kanclerza dokumentów związanych z
nawiązywaniem, zmianą lub ustaniem stosunku pracy z pracownikami
oraz powołaniami i odwołaniami dot. sprawowania funkcji kierowniczych w Uczelni;
- prowadzeniem akt osobowych oraz innej dokumentacji pracowniczej - zgodnie
z przepisami wykonawczymi do kodeksu pracy;
- przygotowywaniem dokumentacji, dotyczącej działalności, będącej przedmiotem prawa autorskiego prowadzonej w ramach stosunku pracy;
- opracowywaniem dokumentacji, dotyczącej przeglądów kadrowych w grupie nauczycieli akademickich oraz realizacją decyzji Władz Uczelni po przeprowadzonych przeglądach kadrowych;
- opracowywaniem wykazów uprawnionych do dodatkowego wynagrodzenia rocznego dla pracowników jednostek sfery budżetowej, tj. tzw. "13 pensji";
- opracowywaniem dokumentacji związanej z weryfikacją kapitału początkowego
- prowadzeniem spraw związanych z zarejestrowaniem, aktualizacją
i wyrejestrowywaniem zgłoszeń do ZUS pracowników i członków ich rodzin, w ramach programu elektronicznego "PŁATNIK-ZUS";
- zawieraniem umów cywilno-prawnych dla pracowników, biorących udział w kształceniu organizowanym w ramach kursów i szkoleń (poza pracami badawczymi i związanymi
z dydaktyką) oraz w ramach realizacji grantów finansowanych ze środków Unii Europejskiej;
- prowadzeniem sprawozdań statystycznych i wykazów z zakresu spraw kadrowych dla potrzeb wewnętrznych i zewnętrznych;
- ewidencjonowaniem czasu pracy pracowników;
- prowadzeniem ewidencji wydawanych legitymacji ubezpieczeniowych dla pracowników
i członków ich rodzin;
- prowadzeniem ewidencji i rozliczeń finansowych wydawanych legitymacji służbowych,
dla nauczycieli akademickich;
- obsługą administracyjną postępowań dyscyplinarnych toczących się przeciwko nauczycielom akademickim;
- opracowywaniem dokumentacji dotyczącej odznaczeń;
- opracowywaniem dokumentacji dotyczącej spraw emerytalnych i rentowych
- komputerowym przetwarzaniem danych dotyczących pracowników przy dochowaniu warunków określonych w przepisach o ochronie danych osobowych i ochrony informacji niejawnych;
- przygotowywaniem limitów oraz rozliczaniem premii przyznawanej pracownikom niebędącymi nauczycielami akademickimi na podstawie wniosków kierowników, zgodnie z przepisami obowiązującymi w Uczelni;
- przygotowywaniem dokumentacji i sprawowaniem kontroli formalnej nad ustalaniem uprawnień do nagród przyznawanych pracownikom niebędącymi nauczycielami akademickimi;
- wykonywaniem innych poleceń zleconych przez Rektora lub Kanclerza."
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
REKTOR
Prof. dr hab. Paweł Górski