Nasz serwis korzysta z plikĂłw cookies, ktĂłrych stosowanie ma na celu uÂłatwienie nawigacji oraz dostosowanie serwisu do preferencji uÂżytkownika. MoÂżliwe jest okreÂślenie warunkĂłw przechowywania lub dostĂŞpu do plikĂłw cookies w przeglÂądarce uÂżytkownika. WiĂŞcej na ten temat dowiesz siĂŞ w dokumencie: Polityka PrywatnoÂści...
Niedokonanie zmian ustawieĂą przeglÂądarki internetowej na ustawienia blokujÂące zapisywanie plikĂłw cookies jest jednoznaczne z wyraÂżeniem zgody na ich zapisywanie.

Zamknij Polityka PrywatnoÂści
Strona archiwalna - repozytorium informacji. Aktualne informacje znajdziesz pod adresem umed.pl

Zarządzenie Nr 31/2008
Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
z dnia 9 września 2008 roku

Dotyczy: zmiany Zarządzenia nr 32 z dnia 27 grudnia 2005r., z późn. zm. w sprawie "Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi".

Na podstawie § 52 ust. 4 pkt 3 , w związku z § 24 ust.8 Statutu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi zarządzam co następuje:

§ 1

Wprowadzam następujące zmiany do Regulaminu Organizacyjnego Administracji :

  1. w § 30 skreśla się pkt 6,
  2. skreśla się § 41B,
  3. § 68 otrzymuje brzmienie:

    Dział Księgowości (KCKK) zajmuje się:
    1. ewidencjonowaniem dokumentów Uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    2. rozliczaniem środków w ramach limitów dydaktycznych, sporządzaniem zestawień wydatków i ich uzgadnianiem z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi,
    3. rozliczaniem środków na prace naukowo-badawcze, ekspertyzy i inną działalność usługową Uczelni oraz uzgadnianiem wydatków z kierownikami tych prac,
    4. analizowaniem zobowiązań i należności od kontrahentów oraz prowadzeniem ich windykacji,
    5. egzekwowaniem nieterminowych wpłat czesnego, przeterminowanych należności za wykonane prace badawcze, naukowe, szkoleniowe, kursy, za wynajem obiektów, pomieszczeń, urządzeń i innych mogących przynieść straty dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi,
    6. informowaniem władz Uczelni o efektach windykacji i realizowanych działaniach,
    7. prowadzeniem ewidencji i rozliczaniem Funduszu Pomocy Materialnej dla Studentów,
    8. prowadzeniem rejestru sprzedaży dla celów ustalenia podatku od towarów i usług VAT oraz sporządzaniem miesięcznych deklaracji podatku VAT,
    9. sporządzaniem sprawozdawczości w zakresie finansów, działalności naukowo-badawczej, środków trwałych,
    10. sporządzaniem deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych CIT-8 i rocznego bilansu.".
  4. wprowadza się odnośne zmiany do schematu organizacyjnego

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Rektor
Prof. dr hab. Paweł Górski

Drukuj stronĂŞ