Zarządzenie Nr 31/2008
Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
z dnia 9 września 2008 roku
Dotyczy: zmiany Zarządzenia nr 32 z dnia 27 grudnia 2005r., z późn. zm. w sprawie "Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi".
Na podstawie § 52 ust. 4 pkt 3 , w związku z § 24 ust.8 Statutu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi zarządzam co następuje:
§ 1
Wprowadzam następujące zmiany do Regulaminu Organizacyjnego Administracji :
- w § 30 skreśla się pkt 6,
- skreśla się § 41B,
- § 68 otrzymuje brzmienie:
Dział Księgowości (KCKK) zajmuje się:
- ewidencjonowaniem dokumentów Uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- rozliczaniem środków w ramach limitów dydaktycznych, sporządzaniem zestawień wydatków i ich uzgadnianiem z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi,
- rozliczaniem środków na prace naukowo-badawcze, ekspertyzy i inną działalność usługową Uczelni oraz uzgadnianiem wydatków z kierownikami tych prac,
- analizowaniem zobowiązań i należności od kontrahentów oraz prowadzeniem ich windykacji,
- egzekwowaniem nieterminowych wpłat czesnego, przeterminowanych należności za wykonane prace badawcze, naukowe, szkoleniowe, kursy, za wynajem obiektów, pomieszczeń, urządzeń i innych mogących przynieść straty dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi,
- informowaniem władz Uczelni o efektach windykacji i realizowanych działaniach,
- prowadzeniem ewidencji i rozliczaniem Funduszu Pomocy Materialnej dla Studentów,
- prowadzeniem rejestru sprzedaży dla celów ustalenia podatku od towarów i usług VAT oraz sporządzaniem miesięcznych deklaracji podatku VAT,
- sporządzaniem sprawozdawczości w zakresie finansów, działalności naukowo-badawczej, środków trwałych,
- sporządzaniem deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych CIT-8 i rocznego bilansu.".
- wprowadza się odnośne zmiany do schematu organizacyjnego
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
Prof. dr hab. Paweł Górski