Nasz serwis korzysta z plikĂłw cookies, ktĂłrych stosowanie ma na celu uÂłatwienie nawigacji oraz dostosowanie serwisu do preferencji uÂżytkownika. MoÂżliwe jest okreÂślenie warunkĂłw przechowywania lub dostĂŞpu do plikĂłw cookies w przeglÂądarce uÂżytkownika. WiĂŞcej na ten temat dowiesz siĂŞ w dokumencie: Polityka PrywatnoÂści...
Niedokonanie zmian ustawieĂą przeglÂądarki internetowej na ustawienia blokujÂące zapisywanie plikĂłw cookies jest jednoznaczne z wyraÂżeniem zgody na ich zapisywanie.

Zamknij Polityka PrywatnoÂści
Strona archiwalna - repozytorium informacji. Aktualne informacje znajdziesz pod adresem umed.pl
zarządzenie_43_06

Zarządzenie Nr 43 / 2006
Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
z dnia 1 grudnia 2006 r.

Dotyczy: zmiany Zarządzenia w sprawie "Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi" nr 32 z dnia 27 grudnia 2005 r., z późn. zm.

 

Na podstawie § 52 ust. 4 pkt 3 Statutu UM w Łodzi z dn. 29.06.2006 r., w związku z Uchwałami Senatu UM nr 391/2006 z dn. 28.09.2006 r. i nr 408/2006 z dn. 23.11. 2006 r. w sprawie zmian w Statucie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi zarządzam, co następuje:

§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Administracji skreśla się wszystkie zapisy dotyczące Zarządu Inwestycji tj.:

  1. W § 8 ust. 2 skreśla się lit. a, skutkiem czego przesuwa się numerację kolejnych pozycji,
  2. W schemacie organizacyjnym, stanowiącym załącznik do Regulaminu Organizacyjnego Administracji skreśla się ikonę:
    - ZARZĄD INWESTYCJI UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI.

§ 2

  1. W pionie Kanclerza tworzy się Biuro Inwestycji (BI).
  2. W Jednostce, o której mowa w ust. 1 zostaje utworzony Dział Inwestycji (BDI).

§ 3

Obowiązki Zarządu Inwestycji przejmuje Biuro Inwestycji.

§ 4

W pionie Z-cy Kanclerza ds. Administracyjno - Technicznych znosi się Dział Inwestycji i Nadzoru ( KATI), a tworzy się Biuro Nadzoru Technicznego (BNT) z następującymi jednostkami:

  • Działem Nadzoru i Remontów (BDNR)
  • Działem Technicznym (BDT).

§ 5

Zmienia się nazwę "Dział Obsługi Zamówień Publicznych" (ROZP) na "Biuro Obsługi Zamówień Publicznych" (ROZP).

§ 6

W regulaminie Organizacyjnym Administracji wprowadza się odnośne zmiany, a mianowicie:

  1. § 8 lit. e. otrzymuje brzmienie: "Biurem Obsługi Zamówień Publicznych (ROZP)",
  2. W § 26 ust. 1 wprowadza się lit. c. w brzmieniu "Dyrektor Biura Inwestycji (DBI)", pozostałe pozycje zostają przesunięte i otrzymują kolejno literę od "d".
  3. § 32 otrzymuje brzmienie:
    " Zastępcy Kanclerza ds. Administracyjno - Technicznych podlegają:
    1. Biuro Nadzoru Technicznego ( BNT) z działami:
      • Działem Nadzoru i Remontów (BDNR),
      • Działem Technicznym (BDT)
    2. Dział Administracyjno - Gospodarczy (KATAG),
    3. Dział Teleinformatyczny (KATT),
    4. Specjalista ds. Współpracy z Jednostkami Organizacyjnymi i Wykonawczymi - Sekretariat (KATWS)".
  4. Skreśla się § 40 regulaminu organizacyjnego.
  5. § 55 otrzymuje brzmienie:
    " Biuro Obsługi Zamówień Publicznych (ROZP) zajmuje się:
    1. inicjowaniem, tj. wykonywaniem postępowań przetargowych w zakresie wspólnych zamówień publicznych dla wszystkich jednostek organizacyjnych UM w Łodzi, w oparciu o składane przez nie wnioski i plany zakupów,
    2. koordynowaniem i prowadzeniem wszelkich czynności związanych z postępowaniami z zakresu zamówień publicznych, a w szczególności:
      • rejestracją wniosków,
      • opracowywaniem Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ),
      • publikacją ogłoszeń,
      • sporządzaniem dokumentacji z przebiegu wdrożonych i przeprowadzonych postępowań oraz każdorazowym powoływaniem komisji przetargowej,
      • przygotowywaniem do podpisu przez Zamawiającego i Kwesturę umów, na podstawie których nastąpi realizacja zamówień, udzielonych w efekcie przeprowadzonego postępowania przetargowego,
    3. doradztwem w zakresie aktualnie obowiązujących przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych,
    4. współpracą z działami o właściwych (dla zaistniałych zagadnień) kompetencjach i uprawnieniach - dla usankcjonowania praworządności przeprowadzonych postępowań w poszczególnych kwestiach merytorycznych:
      • kwestie prawne poddawane do weryfikacji przez Dział Prawny,
      • w odniesieniu do pojawiających się w zamówieniach publicznych zagadnień z zakresu gospodarki finansowej współpraca z Dysponentem środków finansowych-Kwesturą,
      • w kwestiach bezpośredniej realizacji zamówień w ramach zawartych i obowiązujących umów - współpracą z wszystkimi jednostkami zlecającymi realizację zadań w drodze postępowań przetargowych,
    5. zatwierdzaniem dokumentacji postępowań przetargowych,
    6. przeprowadzaniem postępowań przetargowych w zakresie spraw związanych z tematyką "inwestycji wieloletnich", w części merytorycznie mu przypisanej ,
    7. zagadnieniami i pracami realizowanymi przez Biuro przy współpracy/udziale Biura Inwestycji w związku z zadaniami z zakresu nadzoru nad prawidłowym sposobem wykonania umów zawartych w wyniku przeprowadzonych postępowań przetargowych - każda jednostka we właściwym mu kompetencyjnym zakresie,
    8. współdziałaniem z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach podejmowanych czynności z zakresu prawa zamówień publicznych,
    9. podejmowaniem na podstawie obowiązujących wewnętrznie procedur wszelkich kompetencyjnie/merytorycznie przypisanych czynności w każdorazowo przeprowadzanych postępowaniach,
    10. przeprowadzaniem zamówień publicznych dotyczących 3 kategorii "przedmiotu zamówienia", tj.: dostaw, usług i robót budowlanych i zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r.( Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177)."
  6. Wprowadza się § 56 A w brzmieniu:
    "Biuro Inwestycji (KCBI) zajmuje się:
    1. przygotowywaniem danych do opracowania i aktualizacji założeń techniczno - ekonomicznych i dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przedsięwzięć i zadań inwestycyjnych będących w planach i określonych w zawartych umowach,
    2. . współpracą z Biurem Obsługi Zamówień Publicznych w zakresie:
      • zgłaszania potrzeb na wyłonienie oferenta do wykonania prac projektowych oraz robót budowlano - montażowych i usług w ramach procesu inwestycyjnego,
      • przygotowywania danych do umów z wykonawcami prac projektowych i nadzoru autorskiego oraz wykonawcami robot budowlano montażowych i instalacyjnych,
      • przygotowywania dokumentów w zakresie formalnym i merytorycznym wraz z weryfikacją kosztów na ewentualne roboty dodatkowe i zamienne - celem zawarcia stosownych umów i aneksów,
    3. weryfikacją i opiniowaniem umów w zakresie kompetencji jednostki organizacyjnej,
    4. prowadzeniem nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25, 26,27 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7. 07. 1994 r.- z kontrolowaniem rozliczeń inwestycji,
    5. przekazywaniem inwestycji użytkownikowi,
    6. opracowywaniem harmonogramu wydatków na realizację zadań inwestycyjnych w celu optymalnego zapotrzebowania środków finansowych,
    7. analizą kosztów inwestycji,
    8. współpracą z jednostkami opracowującymi programy technologiczno -wyposażeniowe obiektów,
    9. opracowywaniem założeń do projektów techniczno - ekonomicznych pod kątem wyposażenia obiektów,
    10. opracowywaniem planów dostaw inwestycyjnych,
    11. nadzorem nad montażem i rozruchem zakupionych przez Zamawiającego lub przekazanych Zamawiającemu urządzeń,
    12. organizowaniem narad koordynacyjnych,
    13. kierowaniem i nadzorem nad pracą podległej komórki organizacyjnej,
    14. . współpracą z organami administracji architektoniczno - budowlanej, w szczególności z Powiatowym Nadzorem Budowlanym i Wojewódzkim Nadzorem Budowlanym,
    15. archiwizacją dokumentów związanych z prowadzeniem budowy niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
    16. koordynacją działań i czynności prawnych w celu uzyskania stosownych decyzji administracyjnych,
    17. współpracą z wykonawcami w zakresie BHP i ochrony P-poż ,
    18. weryfikacją przekazanej przez Wykonawcę dokumentacji pod względem jej wewnętrznej zgodności i merytorycznej poprawności,
    19. kontrolą realizacji prac projektowych w odniesieniu do przyjętych przez Wykonawcę zobowiązań w zakresie opracowań i terminów ich przekazywania Zamawiającemu,
    20. opiniowaniem projektów umów z kontrahentami,
    21. bieżącą kontrolą i analizą kosztów inwestycji w odniesieniu do przyjętych harmonogramów wydatków na jej realizację i natychmiastowym składaniem informacji o wszelkich spostrzeżonych nieprawidłowościach. Prowadzeniem bieżącej dokumentacji w tym zakresie,
    22. współpracą z jednostkami opracowującymi programy funkcjonalno - użytkowe obiektów,
    23. utrzymywaniem kontaktów z organami administracji i innymi instytucjami związanymi z procesem realizacji inwestycji, jak również z właścicielami terenów objętych planem zabudowy inwestycyjnej,
    24. współpracą z Biurem Nadzoru Technicznego w zakresie przygotowania i rozliczania zadań inwestycyjnych,
    25. archiwizacją umów zrealizowanych."
  7. Wprowadza się § 56 B w brzmieniu:
    "Dział Inwestycji (KCBDI) zajmuje się:
    1. pełnieniem obowiązków zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane-194 art. 25,26,27 , sztuką budowlaną oraz przepisami BHP,
    2. nadzorem nad robotami budowlanymi w ramach posiadanych uprawnień budowlanych na obiektach oraz terenach objętych robotami budowlanymi,
    3. sprawdzaniem kosztorysów i ksiąg obmiaru, sporządzaniem protokołów odbioru robót zgodnie ze stanem faktycznym, umową i obowiązującymi przepisami,
    4. sporządzaniem dokumentów w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych w zakresie: wniosków, protokołów konieczności, kosztorysów,
    5. sprawdzaniem i opiniowaniem harmonogramów rzeczowo-finansowych,
    6. sprawdzaniem dokumentacji projektowej i przekazywaniem wniosków do Biura Inwestycji,
    7. współdziałaniem przy tworzeniu SIWZ z Biurem Zamówień Publicznych w zakresie warunków technicznych,
    8. przygotowywaniem dokumentów związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i protokółów przekazania w użytkowanie,
    9. zgłaszaniem do Biura Inwestycji konieczności wykonania dodatkowej dokumentacji, opinii technicznych, ekspertyz, inwentaryzacji geodezyjnych,
    10. prowadzeniem nadzoru technicznego w zakresie posiadanych uprawnień nad robotami konserwacyjnymi na terenach i w budynkach będących w administrowaniu UM,
    11. zgłaszaniem i nadzorem nad usuwaniem awarii,
    12. współpracą z dysponentem finansów w zakresie aktualizacji Wskaźnikowych Kosztów Inwestycji,
    13. udziałem przy przekazywaniu do magazynu przez wykonawcę w depozyt urządzeń i elementów instalacji,
    14. opiniowaniem pod względem kompatybilności urządzeń i aparatury medycznej technologicznej,
    15. prowadzeniem kontroli prawidłowości prowadzenia Dzienników Budowy,
    16. koordynowaniem po względem technicznym wszystkich branż w zakresie prowadzonych robót w budynkach i przy robotach zewnętrznych.
    17. przekazywaniem na podstawie protokółów placu budowy nowym wykonawcom,
    18. sprawdzaniem właściwych uprawnień i przynależności do Okręgowej Izby Budowlanej kierowników wykonawców robót budowlanych,
    19. sprawdzaniem i egzekwowaniem od wykonawców planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
    20. bieżącą współpracą z Wykonawcą dokumentacji w całym okresie realizacji inwestycji, w tym m.in. uzgadnianiem ewentualnych zmian w dokumentacji wynikających z błędów projektowych oraz realiów procesu inwestycyjnego, czy dodatkowych opracowań wynikłych w czasie realizacji zadania inwestycyjnego,
    21. czynnościami związanymi z egzekwowaniem usuwania wad w dokumentacji projektowej - we współpracy z Biurem Obsługi Zamówień Publicznych,
    22. dochodzeniem odpowiedzialności projektanta z tytułu wad dokumentacji projektowej,
    23. czynnościami zapewniającymi wywiązanie się Inwestora ze spoczywających na nim, a wynikających z warunków umowy zobowiązań,
    24. przygotowywaniem we współpracy z inspektorami nadzoru poszczególnych branż danych do zleceń ( umów) na opracowanie dokumentacji projektowej, wykonywaniem robót budowlano - montażowych i instalacyjnych,
    25. merytoryczną kontrolą faktur wystawianych przez Wykonawców wraz z prowadzeniem ich rejestru,
    26. rozliczaniem końcowym robót w zakresie zobowiązań wynikających z umów projektowych i wykonawczych w tym egzekwowaniem uprawnień wynikających z kart gwarancyjnych."
  8. § 63 otrzymuje numerację 65 A, natomiast § 63 otrzymuje brzmienie:
    "Biuro Nadzoru Technicznego (BNT) zajmuje się:
    1. nadzorem nad prawidłowym funkcjonowaniem Działu Technicznego i Działu Nadzoru i Remontów,
    2. planowaniem i sprawozdawczością z zakresu pracy Działów,
    3. współpracą z Biurem Inwestycji w zakresie wykorzystania Inspektorów Nadzoru,
    4. opracowywaniem planów remontów i robót,
    5. nadzorami technicznymi obiektów Uniwersytetu Medycznego w Łodzi,
    6. współpracą z zewnętrznymi instytucjami w zakresie realizacji zadań Biura,
    7. rozliczaniem przyznanych środków finansowych,
    8. realizacją innych zadań zleconych przez przełożonych".
  9. § 64 otrzymuje brzmienie:
    "Dział Techniczny (BDT) zajmuje się:
    1. prowadzeniem pełnej dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej aparatury i sprzętu technicznego,
    2. konserwacją, naprawami i remontami aparatury i sprzętu przez zespół naprawczo -remontowy w oparciu o harmonogramy prac,
    3. prowadzeniem zespołów napraw stolarskich oraz ślusarsko-spawalniczych,
    4. prowadzeniem zespołu elektryczno-instalacyjnego wykonującego konserwacje i naprawy instalacji elektrycznych, podstacji i stacji transformatorowych niskiego i wysokiego napięcia, agregatów prądotwórczych, systemów oświetlenia awaryjnego i UPS,
    5. pomiarami parametrów instalacji elektrycznych, sporządzaniem protokółów i wpisów do książek obiektów,
    6. realizacją zleceń o charakterze awaryjnym, w tym awarii elektrycznych i hydraulicznych,
    7. zlecaniem i nadzorem nad realizacją napraw wynikających z zakresu gwarancji sprzętu elektromedycznego, elektromechanicznego, stolarskiego, optycznego, itp., 8. prowadzeniem zespołów do bieżących napraw instalacji sanitarnych, c.o., gazowych, pomiarów parametrów instalacji z wykonania protokółów i wpisów do książek obiektowych,
    8. wykonywaniem ekspertyz aparatury i sprzętu technicznego,
    9. prowadzeniem magazynu części różnych i aparatury,
    10. zamawianiem i rozliczaniem materiałów na potrzeby działań usługowych, konserwacyjnych i usuwania awarii,
    11. rozliczaniem pracowników Działu z zakresu robót,
    12. prowadzeniem logistyki na potrzeby własne i obsługą logistyczną Działu Nadzoru i Remontów,
    13. administrowaniem obiektu C-7."
  10. § 65 otrzymuje brzmienie:
    " Dział Nadzoru i Remontów (BDNR) zajmuje się:
    1. planowaniem i opracowywaniem rocznych planów remontów,
    2. planowaniem przeglądów i konserwacji budynków i urządzeń technicznych, węzłów cieplnych, hydroforni, stacji transformatorowych, itp. urządzeń,
    3. prowadzeniem książek obiektów,
    4. nadzorem technicznym nad obiektami,
    5. dokonywaniem odbioru robót i usuniętych usterek,
    6. wykonywaniem kosztorysów wstępnych i powykonawczych na potrzeby prac remontowych w Uniwersytecie Medycznym,
    7. prowadzeniem zespołu wykonawczego robót budowlanych,
    8. współpracą z wykonawcą w zakresie robót gwarancyjnych i występowaniem o egzekucję roszczeń gwarancyjnych,
    9. ocenianiem wykonanych prac budowlanych, energetycznych i sanitarnych,
    10. wystąpieniami o przerwanie robót lub odstąpienie od umowy,
    11. gospodarką energetyczną i elektroenergetyczną Uczelni.
    12. zamawianiem i rozliczaniem materiałów do prowadzonych robót,
    13. rozliczaniem zatrudnionych w Dziale pracowników z zakresu prac,
    14. współdziałaniem z Działem Inwestycji".

§ 7

  1. W schemacie organizacyjnym, stanowiącym załącznik do Regulaminu Organizacyjnego Administracji wprowadza się ikony:
    • w pionie Kanclerza
      • BIURO INWESTYCJI
      • DZIAŁ INWESTYCJI
    • w pionie Z-cy Kanclerza ds. Administracyjno - Technicznych
      • BIURO NADZORU TECHNICZNEGO
      • DZIAŁ NADZORU I REMONTÓW
  2. W pionie Rektora zmienia się ikonę DZIAŁ OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH na BIURO OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

REKTOR
Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Prof. dr hab. n.med. Andrzej Lewiński

 

Drukuj stronĂŞ