Nasz serwis korzysta z plikĂłw cookies, ktĂłrych stosowanie ma na celu uÂłatwienie nawigacji oraz dostosowanie serwisu do preferencji uÂżytkownika. MoÂżliwe jest okreÂślenie warunkĂłw przechowywania lub dostĂŞpu do plikĂłw cookies w przeglÂądarce uÂżytkownika. WiĂŞcej na ten temat dowiesz siĂŞ w dokumencie: Polityka PrywatnoÂści...
Niedokonanie zmian ustawieĂą przeglÂądarki internetowej na ustawienia blokujÂące zapisywanie plikĂłw cookies jest jednoznaczne z wyraÂżeniem zgody na ich zapisywanie.

Zamknij Polityka PrywatnoÂści
Strona archiwalna - repozytorium informacji. Aktualne informacje znajdziesz pod adresem umed.pl

Zarządzenie Nr 65/2008
Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
z dnia 30 października 2008 roku

Dotyczy: zmiany Zarządzenia nr 32 z dnia 27 grudnia 2005 r., z późn. zm. w sprawie "Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi."

Na podstawie § 52 ust. 4 pkt 3 w związku z § 24 ust. 13 Statutu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi zarządzam, co następuje:

§ 1

  1. Likwiduje się Biuro Obsługi Zamówień Publicznych i Dział Zaopatrzenia.
  2. Powołuje się Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, które podporządkowuje się Kanclerzowi Uczelni.

§ 2

Określam następujący zakres obowiązków i kompetencji Biura Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych (BOiRZP) Uniwersytetu Medycznego w Łodzi oraz kwalifikacji zawodowych Dyrektora Biura Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych (BOiRZP) Uniwersytetu Medycznego:

Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych (BOiRZP) zajmuje się:

  1. inicjowaniem, tj. wykonywaniem postępowań przetargowych w zakresie wspólnych zamówień publicznych dla wszystkich jednostek organizacyjnych UM w Łodzi, w oparciu o składane przez nie wnioski i plany zakupów,
  2. koordynowaniem i prowadzeniem wszelkich czynności związanych z postępowaniami z zakresu zamówień publicznych, a w szczególności:
    • rejestracją wniosków,
    • opracowywaniem Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ),
    • publikacją ogłoszeń,
    • sporządzaniem dokumentacji z przebiegu wdrożonych i przeprowadzonych postępowań oraz każdorazowym powoływaniem komisji przetargowej,
    • przygotowywaniem do podpisu przez Zamawiającego i Kwesturę umów, na podstawie których nastąpi realizacja zamówień, udzielonych w efekcie przeprowadzonego postępowania przetargowego,
  3. doradztwem w zakresie aktualnie obowiązujących przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych,
  4. współpracą z działami o właściwych (dla zaistniałych zagadnień) kompetencjach i uprawnieniach - dla usankcjonowania praworządności przeprowadzonych postępowań w poszczególnych kwestiach merytorycznych:
    • kwestie prawne poddawane do weryfikacji przez obsługę prawną Uniwersytetu Medycznego w koordynacji z Biurem Prawnym Uniwersytetu Medycznego,
    • w odniesieniu do pojawiających się w zamówieniach publicznych zagadnień z zakresu gospodarki finansowej, współpracą z Kwesturą,
    • w kwestiach bezpośredniej realizacji zamówień w ramach zawartych i obowiązujących umów - współpracą z wszystkimi jednostkami zlecającymi realizację zadań w drodze postępowań przetargowych,
  5. zatwierdzaniem dokumentacji postępowań przetargowych,
  6. przeprowadzaniem postępowań przetargowych w zakresie spraw związanych z tematyką "inwestycji wieloletnich", w części merytorycznie mu przypisanej,
  7. zagadnieniami i pracami realizowanymi przez Biuro przy współpracy/udziale Biura Inwestycji w związku z zadaniami z zakresu nadzoru nad prawidłowym sposobem wykonania umów zawartych w wyniku przeprowadzonych postępowań przetargowych - każda jednostka we właściwym mu kompetencyjnym zakresie,
  8. współdziałaniem z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach podejmowanych czynności z zakresu prawa zamówień publicznych,
  9. podejmowaniem na podstawie obowiązujących wewnętrznie procedur wszelkich kompetencyjnie/merytorycznie przypisanych czynności w każdorazowo przeprowadzanych postępowaniach,
  10. przeprowadzaniem zamówień publicznych, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy - prawo zamówień publicznych.
  11. realizacją zawartych umów w postępowaniach przetargowych,
  12. kontrolą zgodności wydatków z zawartą umową i prawidłowością opisania faktur,
  13. realizacją zamówień na dostawy,
  14. realizacją dostaw wewnątrz wspólnotowych i zagranicznych,
  15. rozliczaniem i obsługą faktur na te dostawy,
  16. przygotowaniem dokumentów do odpraw celnych związanych ze złożonymi zamówieniami,
  17. dokonywaniem zakupów: pasz, drobnego sprzętu medycznego, odczynników chemicznych, izotopów, art. farmaceutycznych, spirytusu, artykułów fotograficznych, gazów technicznych, zwierząt laboratoryjnych, druków, dyplomów, kart egzaminacyjnych, legitymacji studenckich itp.
  18. a ponadto:
    • prowadzeniem magazynów odczynników chemicznych i spirytusu, pasz, odzieży ochronnej i roboczej wraz z kartoteką,
    • wypłacaniem ekwiwalentu za odzież ochronną i okulary,
    • przyjmowaniem do magazynu zużytych materiałów eksploatacyjnych (tonery) i ich odsprzedażą,
    • sporządzaniem protokółów OT,
    • rozliczaniem pogotowia kasowego,
    • bieżącą współpracą z Biurem Obsługi Zamówień Publicznych (BOZP) w zakresie kwalifikacji składanych zamówień do postępowań przetargowych,
    • przygotowaniem materiałów do przedmiotu zamówienia odnośnie przetargów na: materiały biurowe i eksploatacyjne, środki czystości, odczynniki,
    • uczestniczenie w Komisjach Przetargowych dotyczących dostaw będących w zakresie obowiązków Działu,
    • prowadzeniem spraw związanych z wynalazczością i patentami.

Dyrektor Biura Realizacji Zamówień Publicznych musi posiadać wykształcenie wyższe prawnicze i doświadczenie zawodowe umożliwiające mu wykonanie zadań Biura Realizacji Zamówień Publicznych.

§ 3

W związku z § 1 i 2 wprowadza się do Regulaminu Organizacyjnego Administracji następujące zmiany:

I Zmienia się § 32 Regulaminu Organizacyjnego Administracji i nadaje mu następujące brzmienie:

Zastępcy Kanclerza ds. Zarządzania podlegają:

  1. Biuro Nadzoru Technicznego (BNT) z działami i magazynami:
    • Działem Nadzoru i Remontów (BDNR),
    • magazynami,
  2. Biuro Inwestycji (BI) z Działem Inwestycji (BDI),
  3. Dział Aparatury (KATA),
  4. Dział Administracyjno-Gospodarczy (KATAG),
  5. Dział Techniczny (KATDT),
  6. Sekretariat (KATS),
  7. Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych (BOiRZP),
  8. Dział Spraw Socjalnych (KCZS)

Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych (BOiRZP) zajmuje się:

  1. inicjowaniem, tj. wykonywaniem postępowań przetargowych w zakresie wspólnych zamówień publicznych dla wszystkich jednostek organizacyjnych UM w Łodzi, w oparciu o składane przez nie wnioski i plany zakupów,
  2. koordynowaniem i prowadzeniem wszelkich czynności związanych z postępowaniami z zakresu zamówień publicznych, a w szczególności:
    • rejestracją wniosków,
    • opracowywaniem Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ),
    • publikacją ogłoszeń,
    • sporządzaniem dokumentacji z przebiegu wdrożonych i przeprowadzonych postępowań oraz każdorazowym powoływaniem komisji przetargowej,
    • przygotowywaniem do podpisu przez Zamawiającego i Kwesturę umów, na podstawie których nastąpi realizacja zamówień, udzielonych w efekcie przeprowadzonego postępowania przetargowego,
  3. doradztwem w zakresie aktualnie obowiązujących przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych,
  4. współpracą z działami o właściwych (dla zaistniałych zagadnień) kompetencjach i uprawnieniach - dla usankcjonowania praworządności przeprowadzonych postępowań w poszczególnych kwestiach merytorycznych:
    • kwestie prawne poddawane do weryfikacji przez Biuro Prawne Uniwersytetu Medycznego,
    • w odniesieniu do pojawiających się w zamówieniach publicznych zagadnień z zakresu gospodarki finansowej, współpracą z Kwesturą,
    • w kwestiach bezpośredniej realizacji zamówień w ramach zawartych i obowiązujących umów - współpracą z wszystkimi jednostkami zlecającymi realizację zadań w drodze postępowań przetargowych,
  5. zatwierdzaniem dokumentacji postępowań przetargowych,
  6. przeprowadzaniem postępowań przetargowych w zakresie spraw związanych z tematyką "inwestycji wieloletnich", w części merytorycznie mu przypisanej ,
  7. zagadnieniami i pracami realizowanymi przez Biuro przy współpracy/udziale Biura Inwestycji w związku z zadaniami z zakresu nadzoru nad prawidłowym sposobem wykonania umów zawartych w wyniku przeprowadzonych postępowań przetargowych - każda jednostka we właściwym mu kompetencyjnym zakresie,
  8. współdziałaniem z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach podejmowanych czynności z zakresu prawa zamówień publicznych,
  9. podejmowaniem na podstawie obowiązujących wewnętrznie procedur wszelkich kompetencyjnie/merytorycznie przypisanych czynności w każdorazowo przeprowadzanych postępowaniach,
  10. przeprowadzaniem zamówień publicznych, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy - prawo zamówień publicznych.
  11. realizacją zawartych umów w postępowaniach przetargowych,
  12. kontrolą zgodności wydatków z zawartą umową i prawidłowością opisania faktur,
  13. realizacją zamówień na dostawy,
  14. realizacją dostaw wewnątrz wspólnotowych i zagranicznych,
  15. rozliczaniem i obsługą faktur na te dostawy,
  16. przygotowaniem dokumentów do odpraw celnych związanych ze złożonymi zamówieniami,
  17. dokonywaniem zakupów: pasz, drobnego sprzętu medycznego, odczynników chemicznych, izotopów, art. farmaceutycznych, spirytusu, artykułów fotograficznych, gazów technicznych, zwierząt laboratoryjnych, druków, dyplomów, kart egzaminacyjnych, legitymacji studenckich itp.
  18. a ponadto:
    • prowadzeniem magazynów odczynników chemicznych i spirytusu, pasz, odzieży ochronnej i roboczej wraz z kartoteką,
    • wypłacaniem ekwiwalentu za odzież ochronną i okulary,
    • przyjmowaniem do magazynu zużytych materiałów eksploatacyjnych (tonery) i ich odsprzedażą,
    • sporządzaniem protokółów OT,
    • rozliczaniem pogotowia kasowego,
    • bieżącą współpracą z Biurem Obsługi Zamówień Publicznych (BOZP) w zakresie kwalifikacji składanych zamówień do postępowań przetargowych,
    • przygotowaniem materiałów do przedmiotu zamówienia odnośnie przetargów na: materiały biurowe i eksploatacyjne, środki czystości, odczynniki,
    • uczestniczenie w Komisjach Przetargowych dotyczących dostaw będących w zakresie obowiązków Działu,
    • prowadzeniem spraw związanych z wynalazczością i patentami.

III Zmienia się § 56 Regulaminu Organizacyjnego Administracji i nadaje mu następujące brzmienie

Dyrektor Biura Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych musi posiadać wykształcenie wyższe prawnicze i doświadczenie zawodowe umożliwiające mu wykonanie zadań Biura Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych.

§ 4

Wprowadza się donośne zmiany w schemacie organizacyjnym stanowiącym załącznik do Regulaminu Organizacyjnego Administracji.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Rektor
Prof. dr hab. Paweł Górski

Drukuj stronĂŞ